I. OGÓLNE
- Sklep internetowy www.Firany-Grazka.pl jest własnością firmy Z.P.U "Grażka"
REGON: 830344180, NIP: 867-108-35-14.
II. ZAMÓWIENIA
- Zamównienia przyjmowane są za pośrednictwem strony internetowej www.Firany-Grazka.pl, poprzez email sklep@firany-grazka.pl jak również telefonicznie (17) 779 85 16.
- Zamówienie nie zostanie przyjęte do realizacji gdy w formularzu będą występować, błędne lub niekompletne dane.
- Zamówienia produktów niestandartowych, tzn. o innych wymiarach, kolorach itp. powninny być zawarte w zamówieniu.
Nie ponosimy odpowiedzialności za ewentualne róznice w przypadku zamówień tego typu produktów składanych przez telefon.
- Nasza firma może odmówić realizacji zamówienia bez podania przyczyny. W szczególności gdy produkt(y) ma(ją) zostać wysłany(e) za posrednictwem wysyłki za pobraniem, jeśli nie możemy potwierdzić takiego zamówienia przez klienta.
- Zastrzegamy sobie możliwość odstąpienia od wykonania zamówienia, podczas gdy klient chce wprowadzić zmiany w trakcie realizacji zamówienia.
III. WARUNKI I CZAS DOSTAWY
- Przesyłki dostarczamy za pośrednictwem Poczty Polskiej. Istnieje również możliwośc odebrania produktu w siedzibie firmy, po uwczesnym ustaleniu terminu (telefonicznie lub poprzez e-mail).
Szczegóły siedziby firmy znajdują się na stronie "Kontakt".
- Wszystkie zamówione przez Państwa towary staramy się doręczyć jak najszybciej. Gotowe wyroby, produkty wysyłamy w dzień zaksięgowania pieniędzy na naszym koncie, lub w dzień złożenia zamówienia gdy wysyłka jest za pobraniem. W przypadku zamówień firan, zasłon itp, które wymagają szycia, czas wysyłki wydłuża się maksymalnie do 14 dni. W przypadku chwilowego braku towaru zostaniecie Państwo o tym niezwłocznie poinformowani.
IV. POTWIERDZENIE ZAKUPU
- Do każdego zakupionego towaru otrzymają Państwo paragon z kasy fiskalnej.
- Wystawiamy również faktury VAT. Jeśli mają Państwo takie zyczenie, prosimy to zgłosić w uwagach do zamówienia.
V. REKLAMACJE
- Towar zakupiony w naszym sklepie podlega reklamacji, gdy produkt jest uszkodzony, lub posiada wady fabryczne.
W takim przypadku gdy zostanie to zgłoszone do 5 dni roboczych od dnia otrzymania przesyłki , wymienimy Państwu ten produkt na nowy, wolny od wad.
- W przypadku zamówienia złożonego telefonicznie reklamacje odnośnie koloru, rozmiaru lub rodzaju tkaniny nie będą uwzględniane. Prosimy o składanie zamówień przez koszyk lub drogą emailową.
- Zgodnie z obowiązującymi przepisami w przypadku zakupów dokonanych przez internet mają Państwo prawo zwrotu towaru w ciągu 10 dni od dnia otrzymania towaru. Towar musi wrócić nieuszkodzony i bez śladów użytkowania co nie oznacza, że nie mógł być rozpakowany. Państwo wysyłacie towar na Wasz koszt podając jednocześnie nr konta na które ma zostać przelana należność za ten towar ( numer konta należy podać e-mailem ). Po otrzymaniu przesyłki i sprawdzeniu jej stanu, należność będzie przelana w ciągu maksymalnie 5 dni roboczych, zwrotów pieniędzy dokonujemy przelewem na konto bankowe w Polsce.
- Zwrotom nie podlegają firany poplamione, pobrudzone i posiadające zapach ( np po praniu lub po tytoniu ). Zwrotom nie podlegaja firany i zasłony szyte na wymiar klienta, inny niż dostępny w ofercie. Zwrotom nie podlegają również firany uszyte na prośbę klienta z innego materiału niż podany w ofercie lub w innym kolorze niż podany w ofercie. Zwrotom nie podlegają firany w innym kolorze niż te na zdjęciu głównym, dotyczy to także koloru lamówek ( jeżeli na zdjęciu jest lamówka bordowa to firana z lamówka niebieska nie podlega zwrotowi ). Wszytkie inne kolory niż te widoczne na zdjeciu głównym to szycie na zamówienie, po zamówieniu zlecenie trafia na naszą pracownie i tam jest szyte ( maksymalny czas wysyłki takiej przesyłki to 7 dni roboczych ). Jest to zgodne z zapisami Polskigo Prawa dotyczącymi sprzedazy wysyłkowej.
VI. POLITYKA PRYWATNOŚCI
- Dane osobowe klientów zgromadzone w bazie sklepu są przechowywane i przetwarzane w zgodzie z Ustawą o ochronie danych osobowych, co oznacza że:
- Dane osobowe klientów wykorzystywane są wyłącznie do realizacji zamówień oraz informowania klientów o oferowanych przez nas produktach, promocjach, rabatach itp.
- Wszystkie dane naszych Klientów są traktowane jako poufne. Nie będą one udostępniane, sprzedawane ani użyczane innym osobom bądź podmiotom,
- Każdy Użytkownik po zalogowaniu się do serwisu ma prawo do wglądu oraz poprawienia swoich danych osobowych. Żądanie usunięcia danych osobowych należy zgłosić administracji serwisu (zobacz dane kontaktowe).
- Należy pamiętać aby po zakończeniu korzystania z serwisu kliknąć przycisk "Wyloguj się". Nie należy nikomu udostępniać loginu oraz hasła do swojego konta.
- Posiadanie konta w serwisie www.Firany-Grazka.pl oraz składanie zamówień internetowych lub telefonicznych jest równoznaczne z akceptacją powyższego Regulaminu, a w szczególności akceptacją Polityki Prywatności w nim zawartej.
VII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Sklep zastrzega sobie prawo dokonywania zmian w Regulaminie.
- W sprawach nie uregulowanych powyższym Regulaminem zastosowanie mają odpowiednie przepisy kodeksu cywilnego i inne powszechnie obowiązujące przepisy prawa.